نگاهی به موسسه آموزش عالی عمران و توسعه

موسسه آموزش عالی عمران و توسعه با همت شادروان دکتر علی اقبالی و اخذ مجوز از وزارت علوم, تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۷۳ و سپس جذب دانشجو از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور در مهرماه سال ۱۳۷۵ ‌فعالیت آموزشی، پژوهشی خود را آغاز نمود. رشته­ های دایر در این مرکز آموزش عالی  به تفکیک مقطع تحصیلی عبارتند از:

  • کارشناسی ارشد ناپیوسته:
عمران  مهندسی عمران – راه و ترابری، مهندسی عمران– محیط زیست، مهندسی عمران- زلزله،  مهندسی عمران – -سازه،  مهندسی عمران- مدیریت و ساخت دانشکده فنی و مهندسی
نقشه برداری مهندسی نقشه برداری – سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS
کامپیوتر مهندسی کامپیوتر- معماری سیستم‌های کامپیوتری
کشاورزی توسعه روستایی دانشکده آبادانی و توسعه روستاها
معماری

مهندسی معماری- معماری

مهندسی معماری- مدیریت پروژه

علوم ورزشی آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی – امدادگر ورزشی دانشکده علوم انسانی
حقوق حقوق بین‌الملل

 

  • مقطع کارشناسی ناپیوسته:

 

عمران مهندسی تکنولوژی عمران – عمران مهندسی اجرایی عمران دانشکده فنی و مهندسی
نقشه برداری مهندسی تکنولوژی نقشه برداری
کامپیوتر مهندسی تکنولوزی نرم‌افزار کامپیوتر
معماری مهندسی تکنولوژی معماری دانشکده آبادانی و توسعه روستاها

 

  • مقطع کارشناسی پیوسته:

 

مهندسی عمران،  مهندسی نقشه برداری، مهندسی کامپیوتر دانشکده فنی و مهندسی
مهندسی معماری،  مهندسی شهرسازی،  ارتباط تصویری،  مهندسی تکنولوژی آبادانی و توسعه روستاها دانشکده آبادانی و توسعه روستاها
مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست دانشکده زیست محیطی دکتر اقبالی
حقوق دانشکده علوم انسانی
 حسابداری
 مدیریت امور بانکی
  • مقطع کاردانی پیوسته:

 

نقشه برداری دانشکده فنی و مهندسی
نرم‌افزار کامپیوتر
نقشه کشی معماری آبادانی و توسعه روستاها
گرافیک

 

  • مقطع کاردانی ناپیوسته:
کاردانی فنی عمران- نقشه برداری دانشکده فنی و مهندسی
معماری آبادانی و توسعه روستاها

اهداف کلان

  • کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه
  • مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور
  • ایجاد بستر مناسب برای مشارکت در گسترش و اعتلای آموزش و پژوهش کشور
  • تلاش برای بالا بردن ظرفیت دانشجویی استان
  • تلاش در جهت تقویت خودباوری جوانان و رفع وابستگی‌های علمی و فرهنگی کشور
  • استفاده از امکانات و قابلیت های موجود استان در توسعه آموزش عالی